berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullandınız mı sap ne oldu shadowlar
Hocam şimdilik sağdan soldan bulduğum bilgiler ile sap kurdum 1 sitede ve 2 gün oldu henüz shadow yok.
1 site de dün kurdum PA ile, onda da proxy aldım kullandım bakalım o ne olacak