Hocam isim kaynaklı bir sorun olacak olsa neden pm istesinler hadi onu geçtim boşuna mı referans gösteriyoruz boşuna mı zaman ayırıp bilgilendiriyoruz bence çok garip ya. Derdim olumlu olması değil insanlar olumsuz olduğunu bile bildirmeye eriniyor, üşeniyorlar.
Usteki arkadasa istinaden isim kaynaklı olabilir dedim hocam ben. Benimde konularim da ayni sorunlari yasadim ve yasiyorum sizi cok iyi anliyorum. Kolay gelsin.