Merhaba arkadaşlar. Google Fotoğraflartan ciddi anlamda bıktım artık. 15GB Alanım dolduğu için 7 Temmuzdan beri mail alamıyormuşum. Ben bunu bu sabah saatlerinde farkettim. Gmail telefondan kullandığım için herhangi bir uyarı ibaresi bulunmuyordu. Mail atıyordum sürekli iş için fakat hiç geri dönüş olmuyordu. Dün arkadaşım bana mail attı ve gelmeyince bilgisayardan girmeyi deneyip ayarları kurcalayacaktım. Karşılaştığım görüntü muazzam. Depolama alanınız dolduğu için mail alamayacaksınız.

Sizden ricam önerdiğiniz başka yüksek bulut yedekleme var mı? Teşekkürler.