mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihaz temiz ama sanki bükülmüş birazcık. İsterseni düz bir zemine camının üstüne koyun bi bakın. Onun dışında cihaz temiz bence. Benim çok hifif bükülmüştü. Düz zeminde üstüne biraz baskı yaparak düzeltmiştim
evet hafif varmiş cepte taşindiğindan olmuş şuan düzgün cihaz çok temiz çizik dahi yok