GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 1. madde için diyorum çok yapan var bunu, kaç kişi mahkemelik oldu çatır çatır satıyorlar ya normalde kiracı var içinde adam diyor ben evi sattım paraya ihtiyacım var alanla anlaşsın. Yeminle hiçbirşeyde yapılmadı kaç kişi sıkıntı çekti bulunduğumuz yerde. Tam bi avukatla konuşmak lazım çünkü ülkemizde adamın hayatını tehdit edersin 5 sene yatarsın ama gidip bıçaklarsan 6 ay ceza sonra hop denetimli dışardasın.... (şuanda oturduğumuz Türkiyedeki evide biz içinde kiracı varken satın aldık, ev sahibine 1 sene kira ödememiş valla çatır çatır aldık )
Hocam insanlarımız yasal süreçlerin zorluğuna aldanıp haklarını tam aramadığı için yapıyorlar bu kadar rahat. Aslında çok ciddi bir suçtur kontratı o şekilde fes edip ben evi sattım hadi görüşürüz diyemez.