Kiracı evin içindeyken satabilir, şuanda arkadaşımın oturduğu ev satıldı alan kişi oturmaya devam edebilirsin dedi. Tabela vb konularda fikrim yok arkadaşların eve öyle birşey asmamıştı çünkü yasak diye biliyorum, evde sen oturuyorsun herşeyi sende, el altından satmış paraya sıkışık diye. Ama yeni ev sahibinizde olsa evi alan kişi kontratıda devralıyor yani senin 9 ay daha oturma hakkın varsa bildiğim kadarıyla çıkaramaz. Ama kiracı varken o şekilde bir hareket dediğin gibi yanlış, malum evi almak isteyen kişi tabi görmek ister içeri girip. Zor durumlar. Allah tez zamanda ev sahibi yapar senide inşallah kurtulursun