Balık tutunca teknede gece karanlığı, bir büyük yosun tabakasını çıkardım sandım. Sonra pofffffffff diye bir sesle bir püskürttü kendini namussuz, ödüm patladı.
Meğer bu ahtapot efendiymiş. Ben balığı tutunca, o da balığı yemek için gelip alttaki kancaya girmiş. Kalamarların vs. yemi farklı çünkü.
Ama, sonrasında tabi yedik. Özel bir sos ile beraber, tadı tam olarak burger king soğan halkası var ya, onu kızartın soğusun. Biraz yumuşasın, aynı o tat.
Haaaa olsa da yesek mi? Yemem.
Unlayip kizgin yagda kizartirsan oyle olur, hemde lastik gibi olur eti.
Ama onu maden suyu veya beyaz sarapla birkac saat dinlendirirsen sonra da cok az zeytin yaginda biraz kizartip sonra azicik su ekleyip buharda pisirirsen, yap salatasini bol limolu ve az sarimsakli sos ile. Yiyebilecegin en iyi mezelerden olabilir.