Balık tutunca teknede gece karanlığı, bir büyük yosun tabakasını çıkardım sandım. Sonra pofffffffff diye bir sesle bir püskürttü kendini namussuz, ödüm patladı.
Meğer bu ahtapot efendiymiş. Ben balığı tutunca, o da balığı yemek için gelip alttaki kancaya girmiş. Kalamarların vs. yemi farklı çünkü.
Ama, sonrasında tabi yedik. Özel bir sos ile beraber, tadı tam olarak burger king soğan halkası var ya, onu kızartın soğusun. Biraz yumuşasın, aynı o tat.
Haaaa olsa da yesek mi? Yemem.