Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yiyen var mı? Nasıl

Tadı neye benziyor

*Ahtapot, Kalamar, Istakoz vb. :?
Ben ahtapot yemiştim. Tadı bildiğin tavuk. Üzerindeki şeyleri bıçakla kesiyorsun içerisinde bembeyaz bir et var. Tadı gerçekten de güzel.

Kalamar da çok güzel. Kızartılıp sunuluyor. İstakozu yemedim bilmiyorum