Almanya damı çektin videoyu, bu cehalettir, milyonluk telefonların olsa ne olacak haberleri ve etrafında ne olup bittiğini öğrenmek için kullanmadıktan sonra. Bu arada tahmin ediyorum burası İzmir Ege