Sayın Umut acar..

Aylardır oyalıyorsunuz bu kadar insanı, şunu yapacağım, bunu yapacağım dediğiniz hiç bir şey yok ortada, millet sunucusunu almış masrafa girmiş bekliyor.
Sitem edene al paranı diyorsunuz. Kusura bakmayın da işin bir gram ciddiyetinde olduğunuza inanmıyorum. Resmen insanlarla dalga geçiyorsunuz.
Her hafta başı bu hafta sonu diyorsunuz...
Bu iş 30 Ağustosta bitiyordu, o şekilde söz verdiniz bugün 13 Ekim...
Başta söz verdiğiniz script özelliklerinden hiçbiri şuan aktif değil..
Amacınızı söyleyin artık NET bir şekilde, bizde bilelim. Yazıktır.. Günahtır....



@umutacar;
@UD10;
@uduztegin;
@Webdestek;
@fetihh;
@Sirac;
@mamet10;
@AcimasizYorum;
@Websuit;
@TahsinCetinkaya;


umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni versiyon sözlük scriptimiz tamamlanmış olup 30 Ağustosa kadar revizeleri gerçekleştirilmektedir, satış fiyatı 500 TL ile sabit olarak 30 Ağustosta satışa çıkacak olan yazılımımıza
hemen şimdi ön sipariş veren ilk 10 kişi sadece 50 TL, sonraki 10 kişi ise 100 TL ile bu muhteşem yazılımımıza sahip olabilir.
ön sipariş 20 kişi ile sınırlıdır fırsatı kaçırmayın..
1. Ön Sipariş: @UD10;
2. Ön Sipariş:
3. Ön sipariş : ismini vermek istemeyen ...sa müşteri
4. Ön sipariş: @uduztegin;
5. Ön sipariş:
6. Ön sipariş forum dışı barış Yılmaz
7. Ön sipariş @Webuul;
8. Ön Sipariş ismini vermek istemeyen ...47 müşteri
9. Ön soparis @Webdestek;
10. Ön Sipariş
11. Ön sipariş r10 dışı Mehmet Öztürk
12. Ön siparis @fetihh;
13. Ön sipariş : @Sirac;
14. On sipariş: @mamet10;
15. Onsiparis @AcimasizYorum;
16. Ön Sipariş: @Websuit;
17. Ön Sipariş:
18. Ön Sipariş:

Sipariş veren arkadaşların istekleri dikkate alınıp revize süreci boyunca tamamlanmış olacaktır.

Yazılımımızı tüm detayları ile demo adresinden inceleyebilirsiniz, 20 sipariş tamamlanınca ön sipariş konusu kapatılacaktır.

Demo: www.sesgetir.com

@TahsinCetinkaya; kardeşimin yaptığı çekiliş de kazanan @ogrgn; arkadasa hayırlı olsun.
Çekiliş konusu: https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-...-cekilisi.html