Evet sanırım çalıştırıyor hocam, yanıtınız için teşekkür ederim.
Veri kaybı yaşamadan, sunucu sıfırlamadan bu yükseltme yapılabiliyor mu? Bu konu hakkında fikri olan var mı?
Aktif olan sunucunuzu güncelleyebilirsiniz.
Key aynı şekilde çalışmaya devam eder.
https://forum.serverscity.net/thread...guncelleme.40/