Arkadaşlar konunuz yeniden düzenlenmiş ve yeniden aktif edilmiştir.
FastPhP arkadaşımızla keyifli ve verimli bir çalışma süreci geçirdik. R10 daki iş yoğunluğu nedini ile farklı bir arkadaş ile çalışmaya devam etmek zorunda kaldık.