kovboy60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çok kullandım sağlam proxy olursa hiç sıkıntı olmaz hocam. Ancak şöyle 15 gün deneme veriyor. Sürekli farklı e posta ayarlayıp yeniden üye olmanız gerekmekte. Tabi on beş günde bir yeniden tarayıcıları açıp proxyleri girmeniz gerekiyor. Bunlar sorun değilse kullanın derim.
Selamlar, öncelikle çok teşekkürler. 15 gün olayı sıkıntıymış 100 browser için ücretsiz sanıyordum. Şimdi baktığımda ise $99 bir aylık ödeme gözükmekte. Bu durumda VDS ile devam etmek maliyet açısından oldukça avantajlı oluyor.