Konu
Akvaryum Isıtıcısının Önemi
12-10-2019, 19:17:07
#5
delikanli53
SkyGhostAir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Akvaryumun bulunduğu ortamın ısısı uygundur. Benim akvaryum balkonda ısıtıcı olmasa kışın buz tutardı su ve haliyle balıklarda
yakında tuzlu suya geçiş yapacağım hocam o yüzden soğutucu lazım olacak