SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akvaryumun bulunduğu ortamın ısısı uygundur. Benim akvaryum balkonda ısıtıcı olmasa kışın buz tutardı su ve haliyle balıklarda
yakında tuzlu suya geçiş yapacağım hocam o yüzden soğutucu lazım olacak