Ben çok kullandım sağlam proxy olursa hiç sıkıntı olmaz hocam. Ancak şöyle 15 gün deneme veriyor. Sürekli farklı e posta ayarlayıp yeniden üye olmanız gerekmekte. Tabi on beş günde bir yeniden tarayıcıları açıp proxyleri girmeniz gerekiyor. Bunlar sorun değilse kullanın derim.