delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cichled besliyorum 12 yıldır son 3 yıldır ısıtıcı kullanmadan yaşıyor balıklar 🙂
Akvaryumun bulunduğu ortamın ısısı uygundur. Benim akvaryum balkonda ısıtıcı olmasa kışın buz tutardı su ve haliyle balıklarda