Konu
Akvaryum Isıtıcısının Önemi
12-10-2019, 17:02:22
#3
SkyGhostAir
delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cichled besliyorum 12 yıldır son 3 yıldır ısıtıcı kullanmadan yaşıyor balıklar 🙂
Akvaryumun bulunduğu ortamın ısısı uygundur. Benim akvaryum balkonda ısıtıcı olmasa kışın buz tutardı su ve haliyle balıklarda