Herkese merhaba, R10 ailesine yeni katıldım. Hızlıca kendimi özet geçmem gerekirse; 2 yıldır dijital pazarlama alanında faaliyet gösterip, kendimi geliştirmeye devam ediyorum. Sektörde geçirmiş olduğum 2 yılın ilk yılını amatör, ikinci yılını ise Junior olarak dolduracağım. Yaklaşık 1-1.5 ay sonra sektördeki 2.yılımı da doldurup 3.yılıma gireceğim. Ağırlıklı olarak ( Hatta şu an tamamen ) Facebook/Instagram kampanya-reklam stratejisi, kampanya-reklam modelleri, kampanya-reklam yönetimi, kampanya-reklam optimizasyonu dallarında hizmet verip yine bu alanlarda kendimi geliştirmeye devam ediyorum.

R10.net'e katılma sebebim; Sizlerle birlikte kendimi daha çok geliştirme imkanı bulabilmek, bilgim olan konularda yardıma ihtiyacı olan arkadaşlara yardımcı olmaktır. Tabii ki bunlara ek olarak sebeplerimden bir diğeri de ticaret yapmak, referans kazanmaktır.

Facebook/Instagram sponsorlu reklam kampanyaları hakkında sorularınızı yanıtlamaktan, beni yormayacak ve çok fazla zamanımı almayacak ufak tefek işleriniz/sorunlarınız için de ücretsiz bir şekilde yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

Umarım hep birlikte güzel işlere imza atarız.

Okuduğunuz için teşekkür ederim İyi forumlar...