vuralmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmiş olmalıydı ben pin hizmeti veriyorum 1 haftada geliyor normal şartlarda
3. Pini istemiş olacağım bu durumda muhtemelen isim de değiştireceğim. Eğer bu da gelmezse kimlik onayı isteyecektir. Bu konuyu aşabilirsek, kesin gelir diyorsanız sizinle çalışmak isterim. Açıkçası ayın 21’ine kadar gelsin istiyorum iletişime geçelim hocam

Ayrıca cevap veren herkese zaman ayırdıkları için teşekkür ederim