SPOWER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tane tek 5.70 e alabildim, her ayrı domain için farklı kullanıcı mı oluşturmak lazım anlamadım ki.
aynen hocam bır kullanıcının bır hakkıvar. Ayrı hesap acıp ayrı kart kullanmanız gerekıyor gıbı duruyor