Tasarımsal olarak çok beğendim, ama alt sayfaları yani menüleri göremedim.
Bu arada paylaşmayı düşünürseniz talibim.
Hocam bana yazsaydınız beğenmedim diye

zaten tasarım site boş durmasın diye yapılan bir tasarım menü felan yok hatta indexden başka hiçbir şey yok... Sadeliği ben seviyorum, sonuçta referansların bulunduğu bir site olacak. Ama öneriniz varsa dinlemek isterim.
Evet hocam mobil uyumlu değil çünkü site şuanda öylesine kurulu halde. Yani pcden gördüğünüz kadarı var sitede, tasarıma karar verip düzgün hale getirince mobil düzenlemesini de yapacağız
Yok hocam beğenmeme meselesi değil yani ben ortada tasarım görmedim ondan dedim hadi bir tasarım olur bir şeyler olur anlarım da yani tamamen cok sade bir şey bu ondan öyle yazdım