Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımsal olarak neyini beğendiniz hocam tam olarak ben ortada bir tasarım filan göremedim de yanlış anlamayın.sade bir şey zaten alt menülerde yok gördüğüm kadarıyla.
Hocam bana yazsaydınız beğenmedim diye zaten tasarım site boş durmasın diye yapılan bir tasarım menü felan yok hatta indexden başka hiçbir şey yok... Sadeliği ben seviyorum, sonuçta referansların bulunduğu bir site olacak. Ama öneriniz varsa dinlemek isterim.

sReborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam mobil uyumlu değil çünkü site şuanda öylesine kurulu halde. Yani pcden gördüğünüz kadarı var sitede, tasarıma karar verip düzgün hale getirince mobil düzenlemesini de yapacağız