Direk savcılıga gidip kanıtlarla beraber suc duyurusunda bulunun. %100 siz haklısınız. Aracı aldığınız kişi istediği kadar ben yaptırmadım desin, aracı ondan aldığınız için suçlu kendisidir ve muhattap kendisi olacaktır. Savcı hızlı çıkarsa 2 ayda işiniz çözülür, aracın kasko değerine kadar tazminat talep edebilirsiniz ve %100 olumlu sonuclanıyor. Vakit kaybetmeden suc duyurusunda bulunun