aynısı başıma geldi. aynı şekilde galerici her şeyi reddedip kabul etmedi. avukat ile görüşüp davamızı açtık, arabayı otoparka çektik, araç kiraladık, arabayı kullanamadığımız süre boyumca ödeyeceğimiz araç kirasını bile karşı taraftan talep ettik. dava dosyası kendisine ulaştıktan 1 hafta sonra arayıp “ya ben öyle demek istemedim elbet orta yol bulurduk neden hemen dava açtın” falan filan demeye başladı. uzun lafın kısası bu davayı açın, karşı taraf uzlaşmaya yanaşmasa bile dava süreci işleyerek paranızı alırsınız.