sxe yüklememiz gerekiyor mu?? bir sene evvel yükledim girdim ama herkes hile açıyordu keyfi olmuyordu. şuan sxe tam olarak çalışıyormu?
birde sorunsuz rica etsem indirme linki verirmisiniz
Sxe yuklemenize gerek yok taninmis bir server değil oylesine zevkine kurdum kimse yok serverda yani gelirseniz 1 e 1 vs atariz gibi dusunun hileye gerek yok zaten hocam

Bu arada bende az evvel oyun yoneticisinden direkt indirdim cs yi sizede link birakiyorum.
https://www.oyunyoneticisi.com/cs-1.6-full-indir.html