sxe yüklememiz gerekiyor mu?? bir sene evvel yükledim girdim ama herkes hile açıyordu keyfi olmuyordu. şuan sxe tam olarak çalışıyormu?
birde sorunsuz rica etsem indirme linki verirmisiniz