Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DLE daha iyidir. Çünkü geçmişte kullanmışlığım var. Daha anlaşılır ve basit bir scripttir.
Peki önerdiğiniz dle indirme teması var mı şık ve sorunsuz?