indirme sitem var site şudur >
izomaniabu sitemde wordpress kullanıyorum fakat bazı indirme siteleri dle kullanıyor. Sizce DLE mi geçmeliyim yoksa wordpresste devam mı etmeliim. Ankete katılırsanız çok sevinirim ve sebebinide yazarsanız bir çok kişiye yardımcı olursunuz.