Socibox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ebubekirbastama; Eğer alınan ve gönderilen veri paketler kayıt altına alınmıyorsa client tarafından server ile olan bağlantı kesildiğinde server artık client tarafına herhangi bir data göndermeyeceği için yine yerleri bulunamaz.
Filimdeki mimari öyle değil yalnız client'lerin kapatılması için ilgili sistemin kapanması lazım gözüken bu her client server gibi dizayn edilmiş ( Filimdeki olayı söylüyorum )