ne yapacağız bilmiyorum demek var mı yahu? direk dava açacaksınız iyi bir avukatla. zararı talep edeceksiniz. ve uğrağdınız maddi manevi tazminat davası açma hakkınız saklı kalacak. %100 kazanırsınız. yapılan işlem **************. adam öder üstüne hapis yatar.



WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sırf bu tür olaylarla karşılaşmamak için aklımda hep sıfır araba alıp çürüyene kadar binmek var.
hocam ben de öyle düşünüyordum ama bu konuda kanunlar gayet iyi. expertizlerde hata nerdeyse sıfır. sadece motorda çıkan %80 falan gibi ibareler dışındaki herşey doğru çıkıyor genelde.