Konu
Bana ne kalır?
10-10-2019, 11:30:11
#6
bilgicinitr
erkancan_87 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayir hocam %20 de gelir vergisi var. Cok daha az. 2540 kalıyor.
Gelir vergisini gormedim.orani yazarsan hesaplarim.