Miyopluk+astigmat rahatsızlığım var ve 10 yıldır lens kullanıyorum. Gözlüğü sadece ayda birkaç kez gözümü dinlendirme amacıyla kullanıyorum. Lensten çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim. Bende Acuvue Oasys kullanıyorum, marka olarakta bu markayı önerebilirim.