Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Panelsiz kurulum öneriyorum.
Zaten Wordpress'leri panelsiz kurdum. Filezilla bağlantısını da yaptığım için sıkıntı yok şimdilik. Sadece siteleri 1 adet sunucuda barındırmam gerek. Öncelikle bu gerek bana kısaca.