Merhaba arkadaşlar
Az önce Jenerik Finansci(.)net regledim domain hakkında düşüncelerinize ve nasıl değerlendirilmesi konusunda fikirlerinize açığım
Teşekkürler.
Açtığım konuda alan adı fikri veriyordum bir arkadaşa tavsiye etmiştim😂 gayet iyi geçmişinde sorun yok skoru yüksek çıkıyordu hayırlı olsun şimdiden😂