MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar

Az önce Jenerik Finansci(.)net regledim domain hakkında düşüncelerinize ve nasıl değerlendirilmesi konusunda fikirlerinize açığım

Teşekkürler.
Açtığım konuda alan adı fikri veriyordum bir arkadaşa tavsiye etmiştim😂 gayet iyi geçmişinde sorun yok skoru yüksek çıkıyordu hayırlı olsun şimdiden😂