10 senedir gözlük kullanıp son 1 senedir de lens takan birisi olarak birkaç kelam da ben etmek isterim. Öncelikle eğer ki kullandığınız gözlükler devletin verdiği dandik gözlüklerden değilse emin olun lens daha az maliyetli oluyor. Kullandığım gözlüklere ortalama 1000 lira üstü para veriyordum. Camını özel yaptır falan derken bu fiyatlara çıkıyor ve ortalama bir gözlüğü 3-4 sene takıyorum. Aynı şekilde güneş gözlüğü almak isteidğinizde özel cam yaptırmanız gerekiyor ve fiyat otomatik olarak 2 katına çıkıyor. Ben 3 aylık pakete 110 lira veriyorum. En önemlisi ise istediğim güneş gözlüğünü takabiliyorum. Bu yüzden kesinlikle lens tavsiye ederim. Ben Biofinity kullanıyorum ve çok memnunum ama yukarıda da söylenildiği gibi lens biraz deneme yanılma işi ben ilk aldığım markada gözüme süper uyan bir lens buldum bazı arkadaşlarım 4-5 denemede ancak buldu o yüzden deneme yapmanız gerekebilir.İlk zamanlar biraz zorlanırsınız ama alıştıktan sonra ne büyük bir rahatlık olduğunu anlayacaksınız. Sıcaktan soğuğa ya da tam tersinde buğulanma derdi yok yağmur yağdığında önünü görememe derdi yok en önemlisi ise etrafınızı izlerken çerçevelerin arasından bakmak yok.