biraz önce 5555551550 numara aradı ama nasıl ısrarl arıyor sankı koskoca turk telekom ısı gucu bırakmıs bana ulasmaya calısıyor tam 8 kere aradı. 9. arayısında actım ve konusmaya basladık

amatör bir cocuk basladı yok konusmalar kayıt altına alınıyor vb demelere ama cok amatorce kekeleyerek konusuyor ve arkaplan da hıc böyle musterı hızmetlerı gıbı bır hava yok evden aramıs gibi.

ardından bana evet detırtmeye calıstı bu numarayyı sız mı kullanıyorsunuz diyor evet diyorum tekrar soruyor evet dıyorum tekrar soeuyor bitmiyor aynı soru evet lafını 3 defa duyynca susuyor daha once r10 da bi arkadas bahsetmıstı 3 kere evet detirtmeye calısıyorlar bisi oluyormus oyle olunca ama ne oldugunu hatırlayamadım bilen var mı

turk telekomu aradım öyle bir numara bıze ait değildir dediler zaten ayrıca arkadasın babası tt de calısıyor ona sorduk o da aynı cevabı verdi