Merhaba Arkadaşlar,
2014 yılında kesilen trafik cezasını erken ödeme indirimiyle beraber ödememe rağmen bugün cezasıyla beraber kat kat katlanmış olarak borcum görünüyor.
Vergi dairesine yazdığım dilekçelerden cevap alamadım.
Böyle bir durumu başına gelip çözümlenmiş bir sonuç varmı? nasıl bir yol izlemeliyim?
Not : ceza tutanağı ve ödeme dekontuhala duruyor.
Teşekkürler.