Boks ve türevi olan şiddete dayalı sporları hiçbir zaman spor gözüyle bakmam. Çünkü bunlar spor değil, yasallaştırılmış şiddettir. İki insanı bir yere koyuyorlar ve "hadi birbirinizi dövün, en çok döven kazanacak" şeklindeki bir olayı spor diyip ve kutsal anlamlar yükleyip insanları bu şiddete sevkediyorlar. Umarım bir an önce bu spor denilen şiddetin son bulmasını diliyorum.