İdeasoft konusunda çok bir şey diyemem paranıza göre paket alır kullanırsınız.
Kendi sunucularında saklıyorlar her şeyi
Kısmen kapalı bir sistem. Bu konuda bir şey diyemem tekrar diyorum
Kendinize özel sistem yazdırırsanız daha rahat edersiniz. Bu arada yazdıracağınız sistem sürdürülebilir bir sistem olması gerekiyor.
Örneğin; "benim 7 yıl önceki Web tabanlı tabldot programım hala sorunsuz kullanılıyor içinde muhasebe modülü dahi var yapımı 8 ay sürdü" bunun gibi
Opencart ile başlayabilirsiniz istediğiniz modülleri internetten bulabilir veya özel olarak yazdırabilirsiniz.
Güvenlik konusunda tam olarak bir şey diyemem ama OpenCart kullanan bir sürü tanıdığım var herhangi bir sorun yaşayanı görmedim
Tema konusunda da sorun olmaz.
Aslında ben müşterilerimi hemen e-ticarete atılmasını önermiyorum.
Hemen domain alayım e-ticaret için adım atayımdan ziyade ilk olarak e-ticaret için güzel bir web sitesi yapıyorum sıfırdan
Her istediği oluyo
İçinde fiyat sor mantığı ile çalışan modüllerim oluyo (Yazımı cidden uzun sürüyor)
En geç 2 veya 3 yıl sonra sitesi bilindik bir site olduktan sonra ödeme sistemlerini aktif ediyoruz veya onların yazımına başlıyorum.
OpenCart sizin için iyi bir başlangıç olabilir.
Bi deneyin derim.. Çok fazla masraf yapmak istemiyorsanız..