Opencart ile başlayın
Bir kaç sene sonra baktınız işler iyi gidiyor.
Ya kendinize özel sistem yazdırırsınız yada opencart ile devam edersiniz veya ideasoft ile yolunuza devam edersiniz..
İlerleyen yıllarda özel sistem yazdırmayı düşünürseniz önerebileceğim insanlar var..
Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Gözlemlediğiniz avantaj/dezavantajları paylaşabilir misiniz ? Ayrıca muhasebe vb. sql tabanlı çalışan sistemlerimizin entegrasyonunda iki seçenekten hangisinde daha rahat ederiz ?