Bir destek de benden gelsin o halde. Müşteri temsilcileri tam bir robot, destek mesajı atıyorsunuz sizi tatmin etmeyen bir cevap geliyor ekstra bilgi istiyorsunuz önceki mesajın aynısını kopyala yapıştır ile gönderiyorlar.
Uzun süreli aldığım pakette neler yaşattılar neler.
Güzel hosting ile karşılaştırınca rezalet bir firmadır NATRO.