Natro'dan bir insan niye hizmet alır ya da domain alır anlamakta zorlanıyorum; hizmet sıfır, destek sıfır, m.temsilcisi ukala buna rağmen hala natro'yu kullanmak akıl alır gibi değil. Ben 5 yıl kullandım, site taşımayı bilmediğim için mecburdum, son yıllarda hosting firmaları site taşıma hizmeti vermeye başlayınca anında guzelhostinge geçtim hatta geçen yaz natroya hit kaybı yaşamamak için payşalımlı hostingden vpsye taşır mısınız dedim, öyle bir hizmet yok yürü git tarzı cevap verdiler, natro tam bir bela firma oldu son yıllarda.