bende paylasayim yasadiklarimi o halde bir adet VPS almistim natro'dan. Vps i kurdum hazir hale getirdim kendi sistemimi olusturdum sonrasinda bir hatadan dolayi root un ssh erisimini sildim(bu tamamen benim hatam). ssh baglantim kayboldu tabiki natro ya yazdim yapacak bir sey yok dediler. o zmana kadar kayit almis oldugum 250 kullanicinin verilerine artik ulasilamayacagini soylediler. baya bir kavgadan sonra uyeligimi iptal ettirdim tabiki. sonrasinda digitalocean dan aldim ayni hatayi bilerek yaptim bakalim ne yapacaklar diye elle mudahale ederek sistemi ve dosyalarimi geri getirdiler. Yanisi natro iyi degildir.