coder63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CV oluşturmak yazılım sektöründe çalışan kişi için çokta zor değildir. Güncel bilgilere göre CV düzenleyip gönderebilir.

Hocam meteoroloji sitesi denilince insanın aklına küçük veya (en fazla) orta büyüklükte bir proje olacağı düşüncesi geliyor.

Graphql , nodejs, proje yönetim uygulamaları istemenizin sebebi illa vardır fakat ben anlayamadım.

r10 da benim gibi kendisini mid-level yazılımcı olarak gören veya junior yazılımcı çok var. Elbetteki senior developer lerde vardır fakat çok çok az olduğu kanaatindeyim.

Merhaba @coder63;

Evet tespitiniz doğru, developer'ın kendi adına yorumlamasına göre; küçük yada orta büyüklükte bir proje.
Nodejs, graphql gibi uygulama istememin nedeni, veri işlemesi en kolay, verimli ve sistem kaynaklarını minimal düzeyde kullandığı içindir ve bir api'den bahsediyorum. İlişkisel db ye ihtiyaç duyulmayacak vb. bir sürü neden..