Çok geçmiş olsun inşallah sağlığına kavuşur. Allahtan acil şifalar diliyorum.
Ben de kas hastasıyım, 13 yaşımda skolyoz ameliyatı oldum. Zorlu bir ameliyat, özellikle kas hastaları için çok daha zorlu. (Solunum sıkıntısından dolayı) Bize de ne zaman uyanır ya da yoğun bakımdan çıkarım diye sorduğumuzda 1 hafta bir ay belki daha fazla bile sürebilir demişlerdi şükürler olsun 1 gün sonra çıkmıltım.
İnşallah en kısa zamanda odasına çıkarırlar. Allah yardımcınız olsun.