delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belediye kütüphaneleri çözüm değil mi acaba
Belediye kütüphaneleri içler acısı. Kültür merkezlerinin çevresinde olanlara gidiyordum ancak beni çocuk kategorisindeki bölüme girmeme izin veriyorlardı.
Psikoloji, felsefe, edebiyat ve tarih kategorilerini seviyorum ve çocuk kısmında sadece hikayeler var.