EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@berkayakinci; açıklama yapın.





Şikayet konusuna yazmak yasak. Tekrarında 1 ay ceza alacaksınız.
R10 akıl ve sinir bozuklukları hastenesine hoş geldiniz. Polikliniklerimiz aşağıdadır. En alt katta kafasında huni olanlar kurumsal üyeler onlara bulaşmayın banlattırırlar adamı.