@berkayakinci; açıklama yapın.
Hocam affına sığınarak sadece merakımdan soruyorum. Sen bunları yazarken güldün mü yada okurken arkadaşının güleceğine, tebessüm edeceğine, yanaklarının gerileceğine inanıyormusun ? 2 pizza ard arda yedim ya bende hazımsızlık ya sizde mizahsızlık var
Şikayet konusuna yazmak yasak. Tekrarında 1 ay ceza alacaksınız.