Hocam affına sığınarak sadece merakımdan soruyorum. Sen bunları yazarken güldün mü yada okurken arkadaşının güleceğine, tebessüm edeceğine, yanaklarının gerileceğine inanıyormusun ? 2 pizza ard arda yedim ya bende hazımsızlık ya sizde mizahsızlık var