Bu kadar site ve sub... Takibi nasıl yapıyorsunuz hocam. Bende yeni bşladım, şuan bir domain 1 sub ile başladık bakalım ama bu bile zor oluyor şuan... 😁 Takip etmek, her hesaba ayrı ip ile girmek, başka hesapları takip, repin, pinleri güncelleme vs.. her hesaba ayrı ayrı yapılması gerekmiyor mu ban yemmek için. Yoksa kurup bırakıyor musunuz?
Şuhanda 7 domain 7 vps her domaine 50 sub açıp bırakıyorum