Bu kadar site ve sub... Takibi nasıl yapıyorsunuz hocam. Bende yeni bşladım, şuan bir domain 1 sub ile başladık bakalım ama bu bile zor oluyor şuan... 😁 Takip etmek, her hesaba ayrı ip ile girmek, başka hesapları takip, repin, pinleri güncelleme vs.. her hesaba ayrı ayrı yapılması gerekmiyor mu ban yemmek için. Yoksa kurup bırakıyor musunuz?

drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuhanda 7 domain 7 vps her domaine 50 sub açıp bırakıyorum